دانلود پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ (پانل سنگی)
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

یک شنبه 9 آذر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ (پانل سنگی)

پاورپوینت-تولید-کامپوزیت-سنگ-(پانل-سنگی)

پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ (پانل سنگی)

با سلام   مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ (پانل سنگی) را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پاورپوینت را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 824
قیمت: : 7500 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
استاندارد شدن مصالح ساختمان، صرفه جویی در انرژی، کم کردن هزینه های اضافی، stone-composite سرعت عمل و چندین مزایای مثبت دیگر که موجب پیشرفت و ارتقاء استفاده صنعتی از تولید سنگهای معدنی طبیعی در کشور می شود. از ویژگی ها و خصوصیات برتر ورق های سنگی نازک تقویت شده (کامپوزیت سنگ) که با روش و هماهنگی صنعتی شدن مصالح ساختمان سبک و اقتصادی بودن آن می توان به ذکر چند نمونه اشاره نمود:
وزن سبک، غیر قابل اشتعال، سخت و مستحکم، قابل مونتاژ از قبل، قابل برشکاری و سوارخکاری در هنگام اجرای عملیات نصب، ضد سرعت عمل و سادگی نصب،  ضد رطوبت و فرسایش، قابل نصب بر روی مصالح و اتصالات زیر سازی متنوع، ابعاد و اندازه های بزرگ، کمک به استاندارد شدن مصالح سبک ساختمانی و خود محصول، ایجاد مشاغل جدید
قابل ذکر می باشد استفاده از سنگ های طبیعی و متنوع مثل گرانیت، مرمر، تراورتن، سنگهای آهکی مرمریت، ماربل، چینی و کریستال قابل برش و استفاده برای ساخت محصول کامپوزیت سنگ می باشد. طراحی جدید ماشین آلات که توان و تکنیک برش نازک سنگهای طبیعی به قطر 3-5 میلی متر را داشته باشد موجب دگرگونی در عرصه تولید و ساخت فرآورده  جدید ورقهای نازک شده سنگ به کمک تقویت صفحه های فویل آلمینیومی ماشین کاری شده که مقاومت و سختی بسیار زیادی به سطح ورقهای نازک میدهد و به طور قابل ملاحظه باعث تولید ابعاد بزرگ به طول 2450-1250 میلی متر که ورقهای سنگی کاملأ یک تکه و کاملأ صاف و پولیش شده بدون انحناء قابل تولید و ساخت می باشد.

فهرست مطالب:
مقدمه
پانل سنگی چیست؟
چرا استفاده از سنگ سنتی؟
مزایای پانل های سنگی
دستور العمل نصب
مراقبت سنگ
سیستم های سنگی نازک LLC
نمایه پنل
آزمونگری یا تستینگ در برابر بار باد
آزمون تاثیر یا impakt
سیستم خارجی یا اکستریور وال سیستم TS100
مزایای سیستم دیوار داخلی TS200
پنل های سنگی  استون پلای یا سنگ رشته ای ترکیب های ویژه
منبع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

 






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: رشته مهندسی صنایع، مقالات صنایع، آموزشی - صنایع، مهندسی صنایع - متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ (پانل سنگی) , پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ (پانل سنگی) , تولید کامپوزیت سنگ (پانل سنگی) , کامپوزیت سنگ (پانل سنگی) , دانلود پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ , پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ , تولید کامپوزیت سنگ , کامپوزیت سنگ , دانلود پاورپوینت تولید کامپوزیت پانل سنگی , پاورپوینت تولید کامپوزیت پانل سنگی , تولید کامپوزیت پانل سنگی , کامپوزیت پانل سنگی , دانلود پروژه مهندسی صنایع , پروژه مهندسی صنایع , دانلود پروژه صنایع , پروژه صنایع ,